Liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Zmiany, zmiany .. Czyli prawie jak postanowienia noworoczne ;]

Z zamiarem zmiany adresu bloga nosiłam się już dłuższy czas. Nie mówię już, ile czasu dziś spędziłam na zastanawianiu się nad tym. Zauważyłam, że w blogspocie jest o wiele więcej opcji i ogólnie sam wygląd jest interesujący. Postanowiłam uczynić ten krok w nowym roku i dołączyłam do społeczności blogger'owej :P
Myślę, że duży wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji miała wczorajsza sytuacja, kiedy to chciałam dodać wpis, lecz niestety z nieznanych mi przyczyn nie mogłam tego zrobić. Myślałam, że krew mnie zaleje. Bardzo nie lubię kiedy rzecz martwa robi mi na złość i nie chce się słuchać :P
Na razie czuję się bardzo niepewnie, nie wiem co do czego, gdzie co jest, jak, co zmienić. Mam nadzieję, że szybko się ogarnę :) W innym przypadku wrócę skąd przyszłam :P
Od dziś więc odwiedzacie liliem21.blogspot.com. Oprócz adresu nie zmienia się w zasadzie nic. To nadal ja! Nadal o mnie! Nadal głupoty!
Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać, tak jak do tej pory na interii.



Pozdrawiam miłego wieczoru ;**


http://www.youtube.com/watch?v=S-sVEMy39YQ

6 komentarzy:

  1. Taka zmiana, to nie zmiana :) Dobrze, że nie poszłaś daleko, ani nigdzie w cholerę. Tutaj też będę wpadać, pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba większość psów ma taki kłopot w Sylwestra, najlepiej zostawić w spokoju psinę i tyle (oczywiście w cichym w miarę miejscu). Wiem, wolę nie wymyślać czegoś co nie da się spełnić a tak trochę do śmiechu i trochę do spełnienia jest. To życzę w takim razie ogarnięcia co i jak i dalszej przyjemności z prowadzenia bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie ma w linkach wiec spadam stad ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss .. mój błąd zaraz naprawię :P hehe

      Usuń
  4. Dziękuję za info i nowy adres :)
    Oczywiście nadal będę zaglądać :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... jak tu u Ciebie ładnie. :) Urządziłaś ten "nowy domek" całkiem przytulnie. :)

    OdpowiedzUsuń