Liczba wyświetleń

sobota, 26 stycznia 2013

Krótko zwięźle i nie na temat ... ciąg dalszy :P

Dziś jeszcze krócej niż krótko …
Nie mam za wiele czasu więc przekażę jedynie najważniejsze informacje :P
Otóż cały tydzień zleciał mi na nauce i pisaniu projektów. Przez te właśnie projekty któregoś dnia przypaliłam ziemniaki do obiadu ;p Mniejsza o to! Najważniejsze, że zdążyłam ze wszystkim.
Projekty napisane, do fizyko powtórzone.
Dziś miałam egzamin z pracowni. Spisałam się na medal – dostałam piękną, dorodną, tłuściutką piąteczkę :)
Z zerówką z kosmetologii nie poszło już tak ładnie. Zabrakło mi punktu do czwórki. Punktu! No cóż ja mam z tymi punktami?! Jakieś przebrzydłe fatum!
Tak mnie to zirytowało, że postanowiłam powalczyć za tydzień i spróbować poprawić. Jak się nie uda trudno, ale przynajmniej będę próbować :)
Jutro zerówka z wcześniej wspomnianej już fizykoterapii. Właśnie jestem w trakcie powtarzania materiału :P Trzymajcie kciuki! o.O
Egzamin z chemii – praktyczny - jestem przygotowana! Oczywiście w formie jakby to nazwać ''pomocniczej''. Kto to widział uczyć się na pamięć składu i przepisu maseczki ?:P Utworzyłam więc pomoce naukowe :P hehe
No i do tego dochodzi także zerówka z psychologii, ale to najmniejszy pikuś. Logiczne myślenie mam nadzieje mi dopomoże.
Choć właściwie nie wiem czy będzie takie logiczne. Wybieram się dziś na koncert mego ulubionego składu Pokahontaz :) Czekałam na te chwile od momentu pojawienia się płyty ''Rekontakt'' no i wreszcie się doczekałam.
Nawet jutrzejsze egzaminy nie były w stanie odwieść mnie od tego czynu! :P

Tak więc trzymajcie jutro za mnie kciuki :) Odezwę się już niedługo ...

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i wierzę,że Ci dobrze pójdzie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że walczysz dzielnie. Oby tak dalej!
    A tego koncertu trochę Ci nawet zazdroszczę. Zabawa na pewno będzie (w sumie teraz to chyba nawet JEST) rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. someonextoxlove26.01.2013, 20:44

    Sama nie wiem, skąd tyle pozytywnych myśli we mnie...:)
    Dzięki, dzięki, wiem, że zawsze życzysz mi dobrze, to dla mnie ważne.

    Świetnie Ci idzie, lecisz jak burza, oby tak dalej! Trzymam kciuki za jutro, będzie dobrze, zobaczysz. ;)
    Baw się dobrze na koncercie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewne bedzie dobrze... ale kciuki trzymam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak? Na pewno poszło super, bo zdolna dziewczyna z Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. POOOOOWODZONKA !!!!!!!!
    czekamy ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. juz jestem po egzaminach ;-) ciesze sie i znow wracam do blogowania ;-))))

    OdpowiedzUsuń