Liczba wyświetleń

sobota, 5 stycznia 2013

Nie płacz kiedy odjadę ...

Z dziadkiem lepiej (tfu tfu, odpukać, żeby nie zapeszyć i nie wypowiedzieć tego w złą godzinę). Nie wiem czy to przez moje ''jasnowidzenie'' ?
Niby nie ma rewelacji, ale najważniejsze, że nie leży ciągle bezsilnie w łóżku :) Wstaje, chodzi … Nie jest źle :)
O służbie zdrowia nie chcę nawet nic mówić/pisać bo nie chcę się denerwować. Jedno jest pewne o naszego pacjenta to oni nie dbają jak o tego w Leśnej Górze. A szkoda ... 
W sumie ... czego ja oczekuje !!?

I nadszedł dzień sądu nie do końca ostatecznego :P Sąd ostateczny nastąpi tydzień później z tego pieprzonego ratownictwa. 
Po trzech dniach intensywnej nauki było dziś zaliczenie z fizyko. Mogę powiedzieć, że nie ma już problemu z kąpielą parową, rumieniem fotochemicznym, fotosensybilizacją, infraspą, kąpielą kwasowęglową czy inne takie.
Powiem więcej jestem z siebie dumna bo dostałam 4,5 :) Czegóż chcieć więcej? Może 5, ale przecież narzekać nie będę bo nie mam na co :) Jaka to satysfakcja kiedy po kilku dniach nie powiem bo (jak dla mnie) ciężkiej pracy (nie idzie mi jak pomaśle przyswajanie tych wszystkich formalnych regułek) zostaje ona doceniona.

Zerówka z psychologii trochę gorzej, ale tylko odrobinę. Jak na posiadanie żadnych notatek i ni grama wiedzy w głowie dostaje się 3 … no to chyba też nie ma na co narzekać. Jestem zadowolona :)

Zostało mi jeszcze ratownictwo ;/ 3 projekty do napisania, ostatni (z dwóch) referat z chemii, przygotowanie się do egzaminy również z chemii, z kosmetologii, z fizyko i chyba tyle … Nie zaprzeczę trochę pracy mam, ale dam rade :)
Zdążyłam z fizyko w trzy dni, to zdążę i z zresztą. Obawiam się trochę tego ratownictwa w sobotę, ale jestem dobrej myśli :)

Kompletnie zła wiadomość jest taka, że muszę was opuścić na kilka dni. Jadę do babci. Muszę jej trochę pomóc. Dziadek jeszcze w najwyższej formie nie jest, a pomoc zawsze się przyda, prawda :] Nie wiem dokładnie kiedy wrócę ...
A może to nie jest i taka znowu zła wiadomość. Odpoczniecie sobie troszkę ode mnie :) hehe
Tak czy siak życzę wam miło spędzonego tygodnia no i … tęsknijcie troche za mną ;]

Ja na pewno będę tęsknić ;* ;* ;* Pozdrawiam was gorrąco i serdecznie ;* ;* ;*


P.S. Potrzebuję pomocy technicznej. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak mam zmienić tą godzinę przy komentarzach ? Ciągle wyświetla się nieprawidłowa ;/

17 komentarzy:

  1. Wchodzisz w Ustawienia, potem Język i formatowanie i tam, gdzie masz Strefa czasowa, wybierasz tę z Warszawą :) No i powinno być, chociaż u mnie i tak się samo zmieniało, jak chciało ;)
    Będziemy tęsknić, wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. someonextoxlove5.01.2013, 22:26

    Co do Twojego pytania to nie poszło wcale, nie spotkałam się z nim.

    O, no to ładnie sobie poradziłaś ze wszystkim, jestem z Ciebie dumna. :D
    Fajnie, że tak pomagasz bliskim, będę tęsknić, jasna sprawa! Wracaj szybko, miłego tygodnia. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne zdecydowanie babci trzeba pomóc, ale wracaj szybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziadek ile ma lat? W pewnym wieku poważne choroby nie powinny nikogo dziwić.
    Z fizyko... To normalna fizyka? xD
    Co do komentarzy... ode mnie nie oczekuj, blogspot to czarna magia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Codzienność Skrzeczy6.01.2013, 13:28

    To gratuluję takiego zaliczania przedmiotów, oby tak dalej. A babci trzeba pomóc, więc się tak nie tłumacz bardzo. Pozałatwiaj wszystko i wracaj potem, będę zaglądał na bloga to się dowiem kiedy wrócisz. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oby dziadek szybko wrócił do zdrowia, a ja oczywiście będę tęsknić, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze, Lili:). Pozdrawiam:) Laura

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje tez ode mnie przyjmij :)
    i milutkiego tygodnia niech Ci szybko myknie :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Bedę tęsknić;P I dużo sił przy pomocy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybkiego powrotu do zdrowia zycze twemu dziadkowi ;) Nie placz kiedy odjade, sercem bede przy Tobie ;)))) Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. to wracaj jak najszybciej i koniecznie z dobrymi wiadomościami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bo z sesją to tak jest... czasem się nie umie nic i się zdaje egzamin, a czasem idzie się obrytym i dostaje się marną tróję..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużej części naukowych sformułować nie zrozumiałam, ale niemniej jednak gratuluję sukcesów i trzymam kciuki za Twoje dalsze dokonania ;)
    I bardzo dobra wnuczka z Ciebie, skarb taki. Oby tak dalej i czekamy cierpliwie na Twój powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musisz zmienić w ustawieniach bloga sferę czasową może? Chociaż sama nie wiem, bo jeśli to by było od tego to miałabyś też błędną godzinę publikacji postów. Ale warto sprawdzić :)

    Będę tęsknić, wracaj szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zaliczeń :* Cieszę się, że z Twoim dzadkiem już lepiej, co do Służby zdrowia to wolę nawet nie zaczynać, bo mogłabym narzekać i narzekać, cóż nie mam pozytywnego zdania na ten temat.

    Oczywiście rozumiem, że chcesz pomóc babci. My tutaj spokojnie na Ciebie zaczekamy :-) Trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja odpoczywam od Ciebie ekhmmm chciałam powiedziec tesknie ;)))

    OdpowiedzUsuń