Liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dziś ograniczę się w słowach do minimum - Czyli krótko zwięźle i nie na temat … :)

Jakaś taka jestem zmęczona. Pytanie tylko czym? Nie przemęczam się zbytnio, a czuję się jakbym tonę węgla gołymi rękami przerzuciła. I spać … ciągle chce mi się spać. 
Nie mogę się przez to skupić na nauce … I tym sposobem nadal brnę w zasadę ''w czasie nauki wszystko jest ważniejsze niż nauka'' ;p
Przypomniałam sobie także o zerówce z kosmetologii. Kolejna rzecz, którą trzeba ogarnąć. Bez tego ani rusz.
Fizyko można powiedzieć mam już z głowy. Nie wiem tylko czy będzie to dobrze bo znalazłam jedynie 4 zdania z tematu. Wyczerpująco zreferuję mą prace. Zastanawiam się czy troszkę tego nie skrócić. Przecież muszę dać też szanse innym. Zacznę czytać zejdzie się ze 3 godziny … no a inni? Nie zdążą ze swoimi pracami :P hehe

O dalszych postępach z dziedziny sesja będę informować na bierząco ;P
A teraz ... chyba odrobinę się zdrzemnę …

Weny ciąg dalszy …



I takie ło coś ... niewiadomo co ...  abstrakcja i artystyczny nieład :P



A śnieg sypie, że świata nie widać ...

20 komentarzy:

  1. masz talent, jak nic, a ja niedawno recenzowałam książkę o rysowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jeszcze dziękuje za komplement i uznanie :P Przeczytałam recenzje i stwierdzam, że książka musi być swietna :)

      Usuń
  2. Wow kochana Ty o masz dusze prawdziwego artysty ;) Jestem naprawde pod niezlym wrazeniem ;) Talent jak nic ;) Pomysl moze o jakiejs wystawie tych slicznych zdjec ;) mam nadzieje ze otrzymam zaproszenie na to wydarzenie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nieee. Do takiej perfekcji jeszcze nie doszłam. Te rysunki są dla mnie no i dla was :P
      Ale jeśli coś takiego miałoby się wydarzyć (a się nie wydarzy :P) to oczywiście zaproszenie masz jak w banku :P

      Usuń
    2. Nigdy nie wiesz co jest Tobie w zyciu pisane i jakich ludzi spotkasz na swej drodze ;) Ja sie przekonalam o tym pare lat wstecz ;) Nigdy w zyciu bym nie pomyslala ze znajde sie tu gdzie akurat jestem ;) Ale zycie jest przewrotne takze pametaj o tym kochana ;) I dziekuje za zaproszenie ;) Bede czekac z niecierpliwoscia ;) buziaki

      Usuń
  3. Masz talent dziewczyno.
    A z sesją walcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. hi... hi... zasada ''w czasie nauki wszystko jest ważniejsze niż nauka'' :) bardzo mi się spodobała hi.... hi...
    tez tak kiedyś miałem tylko zasady tej nie znałem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Codzienność Skrzeczy22.01.2013, 17:45

    Mam taką nadzieję. Dziś jak nie zdam z administracyjnego (o co ja piszę!!!) to się znów załamię. Po co taki jestem przejmujący się światem? Nie wiem sam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu ja tak nie umiem rysować?:( aż zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany...masz talent, zazdroszczę :-)a śnieg sypie...najgorsze będzie poranne odsniezanie samochodu, pozdrawiam zimowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już się czerwienię od tych komplementów :P
      I poranne odśnieżanie samochodów i podróż autobusem podejrzewam będzie trudna :P

      Usuń
  8. someonextoxlove23.01.2013, 15:05

    Super rysujesz, udowadniasz to za każdym razem, jak coś wrzucasz swojego. ;)
    A sesja minie, zaciśnij zęby i jakoś to przetrwaj. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. someonextoxlove23.01.2013, 20:46

    Umarłabym ze szczęścia, jakby zginęły autentycznie. :D
    Co Ty, nawet nie zabrałam się jeszcze za tą prezentację. :/ Mało czasu, co? Jutro skończę "rozwalanie" matmy i biologii i zabiorę się za tą prezentację, ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  10. someonextoxlove24.01.2013, 20:21

    Temat to outsiderzy w literaturze, ich charakterystyka itd. Wiem, że już muszę się za to zabrać, ale kompletnie nie wiem, od czego zacząć.
    Ale jakoś to będzie...chyba. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Codzienność Skrzeczy24.01.2013, 22:19

    Na razie wróciłem dosłownie na chwileczkę. Ogarnąłem wszystko co było niezbędne na razie, kolejna notka koło przyszłego piątku. Pozdrawiam i dzięki za otuchę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, sesja aktywna... Ja juz praktycznie po. Zostały mi dwa egzaminy - jeden lajtowy, a drugi... sie okaze ;) Ja zwykle podczas nauki sufituje. Zwlaszcza zakuwajac na zbyt latwe jak na moje mniemanie zajecia. Na trudne za to jestem wykuta jak nikt... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń