Liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna idzie ... och już słyszę jej kroki ... :)

Weekend minął szybko. I baardzo dobrze, bo już miałam dosyć. W sobotę wieczorem humor mi się popsuł. Zadzwoniła do mnie koleżanka, która rozmawiała z naszą wykładowczynią, która to wyżyła się na niej za to, że dziewczyna odpowiedzialna za dostarczenie jej informacji na temat szkolenia nie zrobiła tego.
Wiem, bardzo to pokręcone. W każdym razie miała poinformować panią, lecz tego nie zrobiła. Oberwała całkiem niewinna osoba, a przy okazji cała grupa bo szkolenia nie było. I żadnego już nie będzie ;/ 
Najgorsze jest to, że słowem nawet nie odezwała się w tej sprawie do bezpośredniej winowajczyni. Nie podjęła nawet tego tematu przy wszystkich ;/
Najlepiej opieprzyć kogoś niewinnego, zamiast wyjaśnić konkretnie o.O Wrr …

Na szczęście nie cały weekend był tak nieprzyjemny. W sobotę na specjalizacji po raz pierwszy użyłam moich nowych pędzli. Jest ich tyle, że ciężko się zdecydować, który wybrać ;P Zrobiłam koleżance ''profesjonalny'' makijaż. Profesjonalny, bo komu rano chciałoby się nakładać kremy, bazy, 3 kolory podkładu, puder, bronzer, róż, korektory, rozświetlacze... No komu? Na pewno nie mi, choć znam osoby, które wstają dwie godziny wcześniej żeby zrobić swój nienaganny makijaż.
W tym makijażu użyłam wszystkiego. A zielono-niebiesko-szare oko mej modelki ozdobił nieprzyzwoicie piękny fioletowy cień. Muszę nieskromnie przyznać, że byłam zadowolona z efektu końcowego :)
Ponadto dowiedziałam się jakim jestem typem kolorystycznym. Okazało się, że mam dwa oblicza. Lato, ale jeśli tylko zapragnę, mogę być jesienią :) Całkiem niedawno byłam ruda, więc nic strasznego :) A uważam, że nasycony, żywy rudy kolor włosów to coś pięknego :)

Zapragnęłam mieć wielką paletę cieni we wszystkich kolorach tęczy. Oczywiście matowe. Pudry, podkłady, bronzery, róże, korektory, rozświetlacze. Wszystko! Chce ćwiczyć, malować, malować i jeszcze raz malować. Kogo popadnie :P hehe
Póki co nie zakupie tych wszystkich gadżetów bo mam inne wydatki, które planowałam już od nie wiem kiedy. ''Kufer skarbów'' będzie musiał poczekać … :)

Słońce świeci pięknie. Termometr za oknem pokazuje … nie uwierzycie … 20 stopni, ale jest na pełnym słońcu i to już wszystko wyjaśnia :P
Zauważam coraz więcej motocyklistów. I uwielbiam to. Mej uwadze nie umknie żadna piękna maszyna...
Kiedyś zrobię prawko na motor i kupię ścigacz … marzenie :)




'' dzisiaj dzień pierwszy reszty twego życia,
wczoraj powinieneś na starty spisać
 z przeszłością kwita z radością się przywitaj,
staw czoła przeciwnościom i tak...''



24 komentarze:

  1. ~ Większość? Na szczęście istnieje taka mniejszość, która jednak posiada coś takiego jak wyrzuty sumienia. W sumie ja ich nie mam, xD, ale nie mogłabym tego zrobić.
    ~ Przyszła wiosna, a mi się chce spać. Po prostu super, XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Codzienność Skrzeczy4.03.2013, 16:14

    Komiczne albo i niekomiczne, demaskujące przynajmniej nieroztropność osoby używającej takich słów. A dziękuję, powodzenie na pewno się przyda. Jeszcze bym prosił o dwie szczypty chęci do referatu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A z wiosną przyszło zupełnie odmienne spojrzenie na świat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to bardziej pozytywne ;)

      Usuń
  4. someonextoxlove4.03.2013, 19:01

    Hm, interesowałby mnie zabieg całkowitej metamorfozy haha. :D A szczególnie jakiś na szczupłe nogi, o. :P

    Widzę, że odkryłaś swoja pasję - malowanie! A ja nie miałam do kogo się zgłosić ze studniówkowym makijażem, no ładnie! Też nigdy nie mam zbyt wiele czasu, żeby nakładać na siebie setki warstw, a nawet nie lubię, wolę lżejszy makijaż, aczkolwiek od czasu do czasu... :)
    No co Ty mówisz, 20 stopni? o jejejejeje <3 Niedługo będzie można się opalać. :D
    I...też mi się podobają motory, a szczególnie jestem zainteresowana ich kierowcami. :D Chociaż dziewczyna na motorze pewnie nie mniejsze poruszenie wśród płci przeciwnej by wywołała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no... motory fajna sprawa... Trzymam kciuki za realizację tego marzenia;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj w pracy mojemu koledze-motocykliscie az sie oczy swiecily jak patrzyl przez okno...nie mogl sie doczekac kiedy w koncu skonczy prace i wsiadzie na swoja maszynę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. spełniaj więc swoje marzenia nie tylko te wiosenne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~ Nie wysypiasz się po prostu albo to zwyczajne zmęczenie zimowe. Tyle tylko, że w moim przypadku są to godziny 15-18. Nic, tylko paść i spać.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~ Śpię tyle samo i czuję zmęczenie właśnie o tamtych wspomnianych przed chwilą porach... Dlaczego nie ma mowy o nadmiarze snu? Mówią, że to jeszcze gorsze niż jego brat. O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kuzynka robi rowniez piekne makijaze ;) Zawsze jak do niej zajde na kawke to wychodze ladnie umalowana ;) lubi male eksperymenty na mnie przeprowadzac , a ja nie protestuje wrecz to lubie ;) na urodziny dostalam od niej taka paletke z cala gama kolorow rozami i blyszczykami ;) Sama rowniez jakis make up zarzuce ale ja tak slicznie jak ona nie umiem siebie umalowac ;) No coz kazdy ma inny talent niektorzy do malowania a jeszcze inni do pisania ;) hehe pozdrowionka i zycze duuuuzo slonka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, że wszyscy nie mamy takich samych talenów, byłoby okropnie nudno ... :)

      Usuń
  11. Codzienność Skrzeczy5.03.2013, 22:50

    No niestety opuścił mnie na chwilę, bo się słuchawki zepsuły. :( Ale więcej w notce o tym. Dzięki za zapas. :D Przyda się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby więc kolejny weekend był zdecydowanie lepszy.
    Hm.. W sumie nigdy nie byłam tak profesjonalnie pomalowana. Fajnie byłoby kiedyś spróbować.
    No i Twój ulubiony Rah, jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nadzieje, że będzie o wiele lepszy .... ;)

      Usuń
  13. someonextoxlove6.03.2013, 19:13

    O, dzięki za porady, te domowe sposoby na pewno wypróbuję, bo nie stać mnie na jakieś drogie zabiegi, zresztą aż tak mi nie przeszkadza moje ciało, ale wiem, że jak chcę, to mogę sama je tak dopracować, że ho ho! ;D

    Ja już czekam jak na termometrze będzie tak właśnie 20 stopni, ale w cieniu, ahhh, rozleniwię się chyba zupełnie wtedy. :) A teraz nie ogarniam, bo rano jak wychodzę, to 0 stopni, jak wracam 15 i weź tu się ubierz adekwatnie do pogody. ;D
    Nieee, kobiety równie interesująco mogą na motorach wyglądać, wszystko zależy od tego co kto lubi, nie ma co dzielić na damskie i męskie zainteresowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki to cos co lubie choc nie potrafie malowac cieniami oczu tak ładnie jak niektore osoby ;-) nie kazdy ma do tego talent ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Codzienność Skrzeczy7.03.2013, 21:05

    No i ukłony do ziemi, bo przynajmniej czasu nie traciliśmy zanadto czekając na niego. :)I nic się z tym czasem nie da zrobić? Chyba coś się da, czy się mylę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech wszystkie dziś otrzymane słodkości
    pójdą Ci w biust, a nie w uda :)
    Dużo uśmiechu, radości, spokoju,
    pociechy z mężczyzn, kobiet, psów, kotów :)
    niech wszystkie otrzymane dziś kwiaty długo stoją :)
    w wazonie :)
    i niech wszystkie otrzymane dziś życzenia
    spełnią się Tobie :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Niewiast :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Czeka na Ciebie wiadomość na moim blogu. Byłabym zaszczycona, gdybyś rzuciła okiem i wystukała coś od siebie. :) Jest to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń