Liczba wyświetleń

piątek, 8 marca 2013

Pięknie było i się skończyło... Znowu pochmurno, znowu śnieg. Tyle śniegu, że na sam widok szlag mnie jasny trafia. Wróciła ta bezwzględna, okropna zima ;/ Nie chcę tego jak nie wiem co! Kiedy to w końcu stopnieje?!!
Planowałam kurtkę zimową włożyć już do szafy jak najgłębiej, a wyciągnąć płaszczyk i skórę, ale chyba jeszcze teraz nie będzie mi to pisane:(

Dawno nie narzekałam więc chyba teraz, przy okazji nie zbyt radosnej pogody byłby na to odpowiedni moment...
Leeecz … przypomniałam sobie, że dziś nasze święto kobitki. Zrezygnowałam więc z narzekania i przesyłam nam wszystkim najszczersze życzenia :)
W końcu nie tylko dziś, ale każdego dnia w roku jesteśmy wyjątkowe, czyż nie ?


Przyjmij życzenia Babo kochana
od drugiej baby z samego rana.
Niech dzień cały będzie radosny
bądź zdrowa Babo -aby do wiosny!
Szczęścia życzę Tobie, sobie
i kobietom na całym globie!
By marzenia się spełniały
a Nas chłopy wyręczali!
My dziś drinki i kaweczki
NASZE ŚWIĘTO DZIŚ BABECZKI!!!




__________________________



'' Chciałabym móc cofnąć czas i przeżyć te kilka chwil jeszcze raz ''

11 komentarzy:

  1. niestety.. za piękną pogodą schował się również gdzieś dobry nastrój:(

    OdpowiedzUsuń
  2. someonextoxlove8.03.2013, 16:34

    Widzę zmiany... :)

    Dziękuję Kochana, Tobie też życzę wszystkiego, co najlepsze, zasługujesz na to, jako wyjątkowa Kobitka! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Codzienność Skrzeczy8.03.2013, 16:43

    No ba, bez kobiet świat byłby zupełnie inny. I nie chodzi mi tylko o jakieś tam oklepane relacje, tak po prostu byłby inny. OK, jak dasz radę to posłuchaj kiedyś. Bo jestem ciekawy co sądzisz o moich przypuszczeniach co do tych zespołów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że jesteśmy wyjątkowe ;)
    A zimy w końcu odpuści. Miejmy nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczeście u mnie nie napadało jeszcze . tez nie lubie zimyyyy :< wspolczuje.
    pozdrawiam
    nothing69.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie śniegu nie ma ale pogoda wstrętna :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nami źle, ale bez nas jeszcze gorzej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie chocby kolory pozytywnie wiosennie nastrajaja... Chyba to efekt zamierzony był, co?
    U mnie w Anglii słońce ale zimno i śnieg prószy ;))
    Najlepszego BABO ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do wiosny już bliżej niż dalej :) Dzięki za życzenia i Tobie również najlepszego :) trochę spóźnione, ale za to szczere :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń