Liczba wyświetleń

czwartek, 28 lutego 2013

'' Ciężko jest lekko żyć '' ... ;p

Wczoraj tak pięknie świeciło słońce, dziś już z tym słońcem trochę gorzej, ale też jest cudnie :) Wiosennie. Kocham taki stan kiedy wiosnę dosłownie czuć w powietrzu. A kiedy w końcu zacznie rosnąć trawa, na drzewach pojawią się pierwsze pączki, pierwsze kwiatki będzie najcudowniej. Czekam na to …
Skończyłam niedawno pisać jak dotąd najdziwniejszy projekt z całej mojej kariery kosmetycznej. Był tak … posrany (no przepraszam), że innych słów brak!
Dzięki Bogu przebrnęłam przez to. Z niemałymi oporami, ale jednak. Udało się :)
Teraz robię sobie manicure. W końcu kiedyś trzeba zadbać o dłonie, a jak wiemy wszyscy szewc w podartych butach chodzi.

W sobotę już szkoła. Za tydzień znowu. Grafik trochę napięty. Pewnie będę musiała pisać kolejne projekty. Jak będą tak samo durne jak ten to się zastrzelę … obiecuję!
Okazało się, że w tym ostatnim już semestrze zostały nam jedynie 3, a nie jak wcześniej przypuszczałam 4 przedmioty. Jeszcze lepiej. 
Na ostatnim zjeździe mieliśmy specjalizacje. Myślałam, że będzie okropnie nudno, że będziemy pisać tylko projekty. Jednak zaskoczenie … to przedmiot o makijażu. Zamówiłam sobie zestaw pędzli, będę się malować ile wlezie :P

Chyba nie mam dziś weny na pisanie. Powypisywałam same głupoty, zaczyna boleć mnie głowa więc pożegnam się ładnie, odwiedzę was i trochę poleniuchuje … ;* ;]]




''Co tu gadać, co tu kryć ?
Wiedz że ciężko lekko żyć
Dużo ciężej niż sam myślisz
 bo takie życie nie jest dla wszystkich''

16 komentarzy:

  1. O a co takiego studiujesz? Kosmetologię? Ja też nie mogę się już doczekać wiosny! Jest tuż tuż ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyke, a właściwie to nie studiuje a studiumuje (chodzę do studium) ;)

      Usuń
  2. someonextoxlove28.02.2013, 21:14

    No wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że czasem pewnie jakieś zwierzątko by Twoich dłoniach umierało... A dla takiego wrażliwca jak Ty, to jednak byłoby nie do zniesienia... Ale to dobrze, że taka wrażliwa jesteś co do zwierząt, to dobrze o Tobie świadczy. ;D
    A jaki to był ten "posrany" temat projektu? :D
    No to do soboty sobie jeszcze poodpoczywaj, póki możesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a żebyś wiedziała że lekko nie jest ....
    będzie więcej słońca , zrobi się cieplej to będzie lżej hi... hi... bo nie będziemy musieli tylu ubrań mieć na sobie :)
    szybkiej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to niewiele człowiekowi potrzeba do szczęścia - wystarczy, że wyjdzie słońce i już chce się żyć :)
    Moja koleżanka ze studiów właśnie w tym semestrze była zmuszona zrezygnować i zamierza zapisać się na studium kosmetyczne. Z jednej strony jestem wściekła na tę uczelnię, że tyle osób uwalili na trzecim roku, a z drugiej - nie ma tego złego - koleżanka po takim studium zawsze się przyda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe moje koleżanki mówią to samo :P

      Usuń
  5. ~ Niby ma prawo Ci się kojarzyć, coś w tym jest... xD Tyle tylko, że - jakby czepiać się o szczegóły - to ta wygląda nieco... bogaciej?
    ~ Ma problemy jedynie z żołądkiem i czuje się strasznie ciężki.
    ~ Bywało gorzej niż w tamtym okresie, ale i tak nie należy od do najlepszych. Piąta klasa... Masakra jakaś to była.

    OdpowiedzUsuń
  6. Durne baby, które dotychczas były przyjaciółkami, przez ładne półtora roku... A teraz robią szum wokół siebie.
    Zdrów fizycznie, ale jego osobowości czasem nie można znieść, XD.
    Prostsze, hmpf... Zależy komu, zależy od osobowości i siły charakteru.
    Co Ty, przeżywać? W sumie nawet nie mam z kim i całe szczęście! :) Wszyscy, którzy byli źródłami problemów, nie istnieją już dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo ciężko. Ale po przeczytaniu kilku twoich notek robi się lżej:) powaga, jakoś tak pozytywnie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mogłam ci ulżyć :))

      Usuń
  8. a u mnie słoneczko pięknie świeci , udanego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas jeden dzień świeciło a na drugi śnieg. Wkurzyłam się, że słońce wyszło tylko na jeden dzień. A tu dzisiaj niespodzianka. Wiosna na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. someonextoxlove2.03.2013, 23:27

    No pani weterynarz byłaby z Ciebie idealna! Już sobie wyobrażam Twój dom, jak już rodzinę założysz. :D Pełno zwierząt wszelakich, a pośród nich szczęśliwa Ty. :D
    A to ciekawy temat, mogłabyś zdradzić jakieś łatwiejsza zabiegi, przydałoby się haha. :D
    No ba, Tobie żaden temat nie jest straszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak wiosna już idzie !!
    pozdr ;*****

    OdpowiedzUsuń
  12. 23 year-old Software Consultant Walther Becerra, hailing from Oromocto enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Sculpting. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. sprawdz te strone

    OdpowiedzUsuń