Liczba wyświetleń

czwartek, 28 marca 2013

Alleluja!

Dziś bardzo krótko, zwięźle i na temat …
Przygotowania do świąt idą pełną parą. Okna już umyte, firanki uprane, podłogi wyszorowane.
Te święta nie nastrajają mnie tak jak Boże Narodzenie. Nie ma tego klimatu. Niby w tym roku niczym się nie różnią tu śnieg i tu śnieg...
Chociaż nie ... na Boże Narodzenie akurat tak dużo śniegu nie było o.O
Nie wiem jak u was, ale u mnie to dziadostwo jeszcze nie stopniało ;/

Moja choroba skutecznie przestraszyła się broni, którą na nią naszykowałam i odeszła w siną dal. Zabrała ze sobą wszystkie paskudne dolegliwości, ale jeszcze lekki kaszel zostawiła. Ach to jaka złośliwa franca, musiała się jakoś na mnie odegrać hehe ;P

Moi mili! Juto czeka mnie jeszcze trochę drobnych przygotowań i nie wiem czy zdążę złożyć wam życzenia dlatego też zrobię to teraz …

Życzę Wam kochani, jak i sobie zdrowych, spokojnych spędzonych w rodzinnym gronie świąt Wielkiej Nocy. Dużo wiary i nadziei w to, że wiosna w końcu do nas zawita oraz spełnienia marzeń, miłości i mokrego Dyngusa ;)

Kolorowych jajeczek,
wacianych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku!
A przede wszystkim udanego uciekania w dniu Wielkiego Lania!








16 komentarzy:

  1. Tobie tez zycze Wesolych i udanych swiat z usmiechem na twarzy no i szybkiego calkowitego wyzdrowienia (zeby ten kaszel juz nie meczyl :p ) Dziekuje za cieple slowa na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze na te Święta, dużo uśmiechu i zdrowia! Poza tym miejmy nadzieje, że wiosna w końcu się objawi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cenkju :)za życzonka wielkanocne ja Tobie też :

    wesołego królika
    oraz spokoju świętego
    dużo czasu wolnego
    życia zabawnego
    w jaja bogatego :)
    uśmiechów dwie kopy
    słońca wiosennego
    oraz dyngusa mokrego
    wszystkiego NAJ...lepszego

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj cały dzień sypie. Przynajmniej nie będzie rewii mody na święceniu jaj ;)
    Dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego na te święta i w ogóle alleluja! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolych Sloneczko :)
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    Kolillka.

    OdpowiedzUsuń
  6. My również życzmy udanych, kawowych i słodkich świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Ciebie też wspaniałych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.

    No więc ... Wróciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. someonextoxlove29.03.2013, 22:31

    Będę pracować w takiej sezonowej restauracji, 2 km. od mojego miejsca zamieszkania. :)
    Oj, czasem trzeba włączyć "nicnierobizm", żeby baterie naładować, dlatego czekam na czerwiec, kiedy to nie będę mieć już stresów ani żadnych ciężkich zajęć na głowie. :)
    A w której części Polski mieszkasz tak w ogóle? Ja o mojej aurze już nie wspomnę, nie chcę się dobijać. :P

    Mówiłam, że choroba ustąpi. :)
    Tobie również wspaniałych, rodzinnych i spokojnych świąt, wiele uśmiechu i jeśli nie tego za oknem - to tego wewnętrznego słońca Ci życzę! :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowych spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że ta paskuda odeszła. U mnie - w Anglii juz stopniał...
    Wesołych smacznych Świat mała ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Alleluja! Pada śnieg!
    Cudownych, rodzinnych i mimo aury wiosennych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych,wesolych i radosnych swiat zycze ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. również życze Ci wesołych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na życzenia trochę za późno, więc powiem tylko tyle, że mam nadzieję, że te Święta upłynęły Ci tak, jak tego chciałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta, święta i po świetach ... co dobre, szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń