Liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lutego 2013

I kocham ten stan ...

Wreszcie chwila wytchnienia. Sesja, sesja i po sesji :P Wczoraj poprawiałam (tak jak wspominałam ostatnio) kosmetologie. No i udało się :)
Wszystko zaliczone. Chwała Bogu żadnego drugiego terminu :) Oceny takie że nie da się wymarzyć lepszych. Aż dziwne, że takie dobre :P hehe

Nareszcie spokój. Błogi i wytęskniony. Chociaż moja podświadomość jeszcze nie pozwala mi zrelaksować się w pełni. Co jakiś czas ogarnia mnie niepokój, myślę wtedy ''Boże mój, tyle do zrobienia, a ja jeszcze nic nie zaczęłam''. A nagle zdaje sobie sprawę, że przecież już wszystko za mną.
I kocham ten stan … Kompletnego odmóżdżenia, nic nie robienia i błogiego lenistwa. Chillout! Jednym słowem!
Wreszcie będę miała czas na książki, na muzykę na simsy ;p na wszystko inne oprócz nauki :)
Ile to potrwa? Nie wiem. Oby jak najdłużej, a na razie zamierzam się tym cieszyć ile wlezie :D

I chce wiosny!!!!! Zieleni, kwiatów, mleeeczyyyków ;p śpiewu ptaków i słońca …dużo, dużo, dużo słooooońca :)




'' Już nie zaśpiewam o miłości
bo cię nie kocham, kocham, kocham.
Nie chcę zachodów słońca po całości
 bo cię nie kocham, kocham, kocham. '' :)


13 komentarzy:

  1. powodzonka w leniuchowaniu :)
    cola smaczniejsza lecz tez jej używam coraz mniej:)
    w zimie herbatki smakowe wolę :)
    duuuużo słońca dla Cię :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej malinowa ... na mroźne wieczory jak znalazł :)

      Usuń
  2. Codzienność Skrzeczy4.02.2013, 14:19

    To również gratuluję dobrnięcia do wolnego. Były chwile skupienia i sprężenia w sesji i poza nią i teraz mam tak jak Ty czas na zwykłe :D rzeczy.
    I tak właściwie to ruszam na Uczelnię dopiero 19 bo poniedziałki mam wolne w tym semestrze. W takim razie miłego odpoczynku i nie za wielkiego odmóżdżenia życzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez juz marze o wiosnie :-) fajny taki stan , bardzo pozytywny, oby jak najdluzej trwal bo sie mi udzielil :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę o książkach/Codzienność Skrzeczy.4.02.2013, 14:30

    No lata 90. to były czasy. Będę zadziwiał swoje wnuki opowieściami o tych wspaniałych rzeczach/zjawiskach/ludziach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników, Lili:)
    Wiosna? Jak najbardziej wskazana, ale już! Natychmiast! Trzeba czekać, niestety... Pozdrawiam:) Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ... tez nad tym ubolewam o.O

      Usuń
  6. Ja rowniez udanego zasluzonego w pelni wypoczynku zycze ;) A do wiosny juz coraz blizej niz dalej ;) takz usmiec na twarzy i pozytywe nastawianie to juz cos ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cieszę się z tego faktu niezmiernie ;]]

      Usuń
  7. someonextoxlove5.02.2013, 20:31

    U Ciebie też radośnie widzę! No to oficjalnie gratuluję zaliczenia wszystkiego, WIEDZIAŁAM, że sobie poradzisz, bo kto jak nie Ty! :D
    Już niedługo będziemy cieszyć się słońcem i ciepełkiem, już niedługo!
    Póki co odpoczywaj i nadrabiaj zaległości w swoich ulubionych zajęciach. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo to fajnie ze juz po ;-) pogoda juz jest cudna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. I cudowanie :) Taka błogość to wspaniały stan, czerp z niego garściami, najdłużej jak się da.
    A Lilu... Lubię :)

    OdpowiedzUsuń