Liczba wyświetleń

piątek, 8 lutego 2013

Wiosnoo, gdzie jesteś ?!

I już piątek. Cały tydzień zleciał zanim zdążyłam się porządnie zrelaksować. Na szczęście został jeszcze tydzień, a w sobotę … szkoła ;( Tylko w sobotę … w niedziele robię sobie wolneee ;) A cooo ... :P

Nastąpił wielki powrót zimy, co mnie zbytnio nie cieszy. Miałam nadzieję, że już w końcu będzie wiosna :( Wczoraj mało nie wybiłam zębów, ale to nic dziwnego w moim przypadku.
Żądam natychmiastowych roztopów i słooooońca!!! NATYCHMIAST!!

Chcę, żeby było mi gorąco, a nie ciągle zimno …
Chcę, żeby ptaszki ćwierkały, a nie ciągle chowały się na moim balkonie przed śniegiem …
Chcę, żeby wyjście z domu wiązało się tylko z założeniem butów, a nie z całą ceremonią …
Chcę, żeby wszystko było kolorowe, a nie ciągle takie białe …
Chcę, czuć powiem ciepłego wietrzyku, a nie ciągle zmarzniętego nosa …
Chcę wiosny !!!
Zimo byłaś fajna i pokazałaś nam piękne pejzaże, ale idź już sobie oddaj nam wiosne :)

I znowu muszę się z wami pożegnać. Jutro jadę do dziadków, planuję wrócić w czwartek :) Tęsknijcie za mną ;* ;*






'' Może wystarczy tylko patrzeć na świat nieco śmielej
                                                       Nie każdy wielki mistrz wygrywa wszystkie turnieje

                            Nie trzeba także wiele by obudzić swe marzenie

Wiec bądź gotowy na globalne ocieplenie ''

32 komentarze:

  1. To ja sie pod tym tekstem tez podpisuje :-) do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dokładnie tego samego zdania! :) Dajcie Wiosnę już nie chce zimna! chce śpiew ptaków i zieleni!!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Codzienność Skrzeczy8.02.2013, 16:46

    No faktycznie sprawa nietęga, jednak moim zdaniem nie ma wyjścia, trzeba podać leki bo pomogą. Niestety z drugiej strony niszczą wątrobę i w ogóle ale trzeba chyba wybierać mniejsze zło, które jednak poprawia zdrowie w ogólnym rozrachunku. To ja już w takim razie czekam na kolejną notkę, wypocznij tam u dziadków i wracaj do nas. Pozdrawiam!
    P.S. Biały to też kolor, jaki ładny w dodatku. ;) A tak na serio to koniec zimy powinien się zacząć :) w kwietniu albo wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, mi zleciały ostatnio szybko... Trzy tygodnie, a Ty mówisz o jednym. Dla mnie jeszcze wczoraj był przecież poniedziałek, przedwczoraj środa... Jutro pewnie będzie wtorek, x3. I popojutrze sprawdzian z gegry, XD.
    Poczekaj... A Ty jesteś z warmińsko-mazurskiego lub Podlasia? Oni zawsze mają pomiędzy resztą, indywidualiści tacy. Bo pozostałym z tego, co wiem się ferie kończą (jeśli o nich mówisz) i idą do szkoły już w poniedziałek.
    Idź, kurrrna, bałwana lep, a nie narzekasz. :D Najlepiej w takim miejscu, gdzie nikt nie widzi. Idź se do lasu, nie poznasz tego miejsca, ^^.
    Im dłużej będziesz czekała, tym będziesz się bardziej cieszyć. Jeszcze kiedyś będziesz wspominać moje słowa, xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~ Wracają czasy dłuuugich tekstów... Przynajmniej jakiś czas później, bo teraz będą ferie i nie wiem, czy da się cokolwiek opisywać, ale pewnie nudno nie będzie.
    ~ Czyli miałaś te ferie jako pierwsza, czy jako druga?
    ~ Za czasów dzieciństwa? >D
    ~ Skąd wiesz, pewnie najczęściej dostajesz, czego chcesz? (strzelam, nie wiem)
    ~ Jak przyjdzie szkoła, to nie ma co o wiośnie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Codzienność Skrzeczy8.02.2013, 21:40

    W scenariusze filmów Kiler i Dzień Świra, jakiś zbiór opowiadań z zagranicznego radia (konkurs był i z tych przysłanych wybrali) i książkę pana Korwina-Mikke. Jak ogarnę temat to może napiszę na blogu parę słów. No to można się postarać i ładnie wiosnę poprosić o powrót. Wróci na pewno. Można zawsze próbować tak wypocząć. To przynajmniej wypocznij za pół wszystkich czasów.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się ciesze ze tego śniegu , jest tak pięknie a wiosna i tak przyjdzie !

    OdpowiedzUsuń
  8. someonextoxlove8.02.2013, 23:53

    W ciut ponad tydzień 2,5 kg zgubić to jest coś! :)
    Też miałam na początku ogromne problemy z chociażby wykonaniem niektórych ćwiczeń, ale początki zazwyczaj są trudne. Jeśli będziesz ćwiczyć regularnie, to sama stwierdzisz, że ćwiczenia są proste i przyjemne, cierpliwości. ;)
    Spokojnie, doczekamy się pięknej i cieplutkiej wiosny pełnej słońca, jeszcze troszkę.
    Yhhh... Będę tęsknić jak cholera! Najbardziej ze wszystkich! :D :*
    Do czwartku, Lili :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ~ Może się za wiele nie dzieje na zewnątrz, ale wewnątrz... (tzn. w moim umyśle). Innymi słowy, jest bardzo emocjonująco. :3
    ~ Popadam w szczegóły, ale takie, które wydają mi się ciekawe. Nie będę przecież opisywać materiału i rzeczy, które się powtarzają, xD.
    ~ A mi się wydawało, że dotyczą one wszystkich, nawet studentów... Bo na uczelniach są?
    ~ Też tak myślałam, większość kobiet narzeka, że musi na coś czekać, ale wydaje mi się, że wynika to z niecierpliwości...
    ~ Każdemu się łatwiej chodzi, ale... W pewnych miejscach wcześnie rano zima wygląda po prostu magicznie. Może to i dziwne, ale Narnia mi się wtedy przypomina, xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tęsknię za latem i bardzo dobrze Cię rozumiem... pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna ukryta pośród śniegu.Jeszcze trochę zimy a póżniej lato,lato...Musimy wiec poczekac pięknych i słonecznych dni...Pozdrawiam.....sylviiart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak, wszyscy chcemy wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez juz czekam na podmuch wiosny, ten zapach i ciepełko... Zima to nie moja bajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęsknie, tęsknie. Wracaj do nas z promykami słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tęsknimy.
    I oby spełniły się te Twoje żądania, podpisuję się pod nimi rękami, nogami i czym tylko się da.
    No i Dab <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna przyjdzie w swoim czasie, jak wszystko. Jest dopiero luty, mamy jeszcze trochę czasu, by pożegnać zimę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak juz wszyscy mamy dosc tej zimy i tego chlodu ;((( Wypatrujemy Ciebie wiosno z utesknieniem ;) A Ty moja kochana wypoczywaj sobie ile wlezie i wracaj do nas tu szybciutko ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. O taaak, już chyba każdy czeka na lepszą pogodę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. no wiosna już mogłaby przyjść !!
    pozdr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze troszkę już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Codzienność Skrzeczy12.02.2013, 20:53

    Słuchaj czy mogę wykorzystać tą grafikę z 18 stycznia bodajże, do mojego tomiku wierszy (chodzi mi o tą co mi pozwoliłaś pobrać). Oczywiście ten tomik będzie w nakładzie sztuk 1, do mojego własnego użytku (w formie utrwalenia słowa). Bo bardzo mi pasuje. Oczywiście jak nie, to nie ma sprawy, zrozumiem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie skupiam się zwykle na pogodzie. Jest, bo jest i nic nie można na nią poradzić. Ale po przeczytaniu Twojego posta już radość mnie bierze na myśl o spacerkach w ciepłym wietrze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wiosna coraz bliżej jest :)
    uśmiechy wiosenne zostawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. someonextoxlove20.02.2013, 16:10

    Lili, wracaj już. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też już z niecierpliwością czekam na wiosne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odezwij się. Czuję niedosyt Twojej osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obawiam się, że wiosna w lutym to marzenie ściętej głowy :D Ale do marca niedaleko, a w marcu jak w garncu ;)
    Fajnie Cię znowu "widzieć" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poszukiwania wiosny, a potem lata. Już niedługo... :D
    /Screalieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Codzienność Skrzeczy24.02.2013, 22:22

    Jesteś już z powrotem>? Odezwij się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń