Liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

... pojawia się i znika ...

Wraz z nadejściem lipca, odwiedził mnie pewien niespodziewany gość.
Jest to kobieta... Kobieta piękna, tajemnicza, a zarazem wymagająca.
Nie odwiedza mnie często, lecz gdy już się wprosi wymusza na mnie całkowite skupienie tylko i wyłącznie na swojej osobie.
W takiej sytuacji mogę jedynie posłusznie wykonywać jej polecenia ... 

Mowa o wenie :) Nawiedziła mnie wczoraj więc dziś zamiast ględzić, smęcić i opowiadać pokaże wam owoce mojej współpracy z tym jakże ciekawym gościem.
Korzystam póki mogę, niewiadomo kiedy zechce wprosić sie kolejny raz ... 







17 komentarzy:

  1. Codzienność Skrzeczy3.07.2013, 21:15

    Absolutnie moje klimaty. Super rysunki, muszę przyznać, że Wena bardzo udana przyszła do Ciebie. Do mnie jakoś przyszła na chwilę tylko i poszła. Zrobiłem tylko początki wierszy. I nic ponad to.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Codzienność Skrzeczy3.07.2013, 21:22

    A może być nawet. Nie narzekam na brak zajęć, co jest bardzo fajne w sumie. Jednak dziś się nieco posypało mi samopoczucie, więcej w notce.

    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jesteś, wena swoją droga, ale talent to Ty masz :)
    A dziękuję za gratulacje, też się cieszę, że mi się jakoś udało z tą maturą :)
    Tak, kierunek wybrany - dietetyka, składam papiery do Wrocławia, Poznania i Szczecina i zobaczymy, gdzie mnie przyjmą :P
    A dietę jakąś trzymałaś? Podziwiam Cie za te 10 kg, do tego trzeba naprawdę silnej woli :) Każdy jest na swój sposób piękny, na pewno masz w sobie coś, czym możesz się pochwalić, a zresztą i nie wygląd jest najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Codzienność Skrzeczy4.07.2013, 21:31

    Jak na razie jest bez zmian. A sam jakiś taki nie swój jestem. Wróciłem do domu z praktyki i nie miałem niemal na nic chęci.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystaj z weny póki ją masz! Bo najgorzej jest chcieć tworzyć, gdy brak weny brak.. Wiem po sobie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku, jakie to ,śliczne ;) Ja to nawet prostą linie rysuję krzywo,więc podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, no nieźle nieźle. Ja do rysowania mam dwie lewe ręce, więc tym bardziej doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. okolice Zielonej Góry, czyli zachód Polski (woj. lubuskie :P), od domu do każdego z tych miejsc około 150-200 km, ale od zawsze liczyłam się z taką odległością :)
    Najbardziej chciałabym do Wrocławia, ale boję się, że nie będzie tam nikogo znajomego...
    Haha, dieta MŻ zawsze najbardziej skuteczna :D no to ładnie, że wytrzymałaś :)
    Jak już tak daleko doszłaś, to aż szkoda to zaprzepaścić, dla wielu mogłabyś być motywacją, cieszę się! :))
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Codzienność Skrzeczy7.07.2013, 22:23

    Nie bój się. Na pewno nie poczuję się urażony. Nie radziłem się jeszcze żadnego specjalisty w tej sprawie, szczerze mówiąc to pierwszy raz kiedy o tym w ogóle wspominam. Nik nie wiedział o tym wcześniej, ani Rodzice, ani moi znajomi.

    Dzięki. Nie wiem co by tu jeszcze napisać. Po prostu nadal jestem jakby w kontynuacji czerwca tylko w wersji soft. Tego się muszę trzymać, tak jest dobrze. Jak na razie to i tak nie miałbym możliwości kontaktu ze specjalistą tak często ile potrzeba. Pewnie jesienią coś z tym zrobię. Jeszcze powiedzieć Rodzicom o tym, o konieczności wizyt u psychologa. Już wymiękam.

    Trzymaj się! Pozdrawiam!

    P.S. Nie przejmuj się mną. Masz na pewno własne problemy. Ja sobie na razie radzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co ja bym dała żeby tak pieknie malować:D

    OdpowiedzUsuń
  11. W tych szkicach widać dobrze to co brakuje w moich - talent i delikatność ołówka ;-)
    Życzę by wena się nie wyprowadzała.

    OdpowiedzUsuń
  12. A do jakiej wagi dążysz? :P Już masz powody do dumy, serio :D
    Bo zwiększyć się o te kilka kg jest łatwo, gorzej żeby to zrzucić... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam nadzieję, że swój talent będziesz rozwijała! :) bo warto

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! :) Fajnie jest mieć talent. Znaczy tak mi się wydaje, bo po sobie nie mogę tego stwierdzić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, piekne sa te rysunki i kobiety na nich...

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, ale cudnie, masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń