Liczba wyświetleń

czwartek, 11 lipca 2013

Weny ciag dalszy ...

Okropna lipcowa pogoda. Ciągle pada ... pada, pada ... i paaada :( 

Nie opuszcza nas deszcz i mnie jeszcze nie opuściła wena twórcza. Rysuję więc w każdej wolnej chwili i to tak intensywnie, że zabrakło mi dziś ołówka :P 
Swoją drogą dziwna sprawa, do tej pory już dawno odeszłoby mi natchnienie, a tu ... niespodzianka! Nadal się trzyma i odejść nie chce :P
Tak więc, przedstawiam wam kolejną, malutką porcję moich bohomazów :)






P.S. Trzymajcie kciuki żeby urlop, który zaplanowałam na sierpień wypalił mi w stu procentach :))


13 komentarzy:

  1. To ja trzymam kciuki za urlop i za pogodę bo sama chcialabym jeszcze gdzies wyskoczyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Codzienność Skrzeczy12.07.2013, 19:05

    Znów mega rysunki! Zwłaszcza pierwszy i ostatni są w moim stylu.

    Ile bym dał, żeby umieć choć w połowie tak rysować jak Ty. Ale z drugiej strony jak pisze wiersze to maluję słowem. Czyż nie?

    Na pewno pogoda będzie OK, przez cały sierpień.

    To w ramach rewańżu trzymaj kciuki za mój wyjazd we wrześniu, żeby pogoda była. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jesteś! I trzymam kciuki, rzecz jasna. :)
    Spokojnie, pokazałaś, że masz silną wolę i stać Cię na te wymarzone 60 kg jak nic!

    U mnie dziś słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam wiec kciuki, dzis dziewczyny z tatuazem... Na prawde fajnie Ci to wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. zajefajnego urlopu :)no i dalszej weny rozkwitu :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza pani groźna jaka :)
    Kciuki za urlop są. Powiedz jeszcze - dokąd się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    Ho ho ho! Chciałabym tak, chociaż w minimalnej części narysować co Ty. Cudowne rysowanie. Bardzo! Pozdrawiam. ps. w sierpniu będzie uf, za gorąco. Laura

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli widzę, że obie uczyłyśmy się w studium ;-) I obie czekamy na wyniki egzaminu, i ja trzymam kciuki za Twój pozytywny wynik ;* Wyczytałam, że teraz planujesz zapisać się na kolejny kierunek, a można wiedzieć jaki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te rysunki! Co ja bym oddałą, by umieć tak cudownie malować. Przynajmniej miałabym zajęcie na nudne dni

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super :) Na deszczowe dni zajęcie jak znalazł :) U mnie już jest ładna pogoda, mam nadzieję, że tam u Ciebie też się poprawiła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pikne portrety masz talent ;) mam nadzieje ze wystawa twoich dziel wciaz aktualna i dostane pewnego dnia zaproszenie ;) zycze udanego urlopu wkrotce ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie obraź się, ale jak dla mnie niech pada najlepiej cały lipiec. Bylebyś miała czas i okazję do tego, by doskonalić swoje umiejętności, bo rysujesz naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń