Liczba wyświetleń

środa, 19 czerwca 2013

'' Powiedz jak jest, nigdy nie ukrywaj tego co dreczy Cie bo falszywy usmiech to najgorsza rzecz ... ''

Witajcie kochani!

Na początek chciałam wam wszystkim i każdemu z osobna podziękować za słowa otuchy, za zrozumienie i cierpliwość : )

Dawno mnie tu nie było, nawet bardzo dawno. Czy ułożyłam sobie wszystko? Nie wiem. To nie jest taka prosta sprawa. Jedno jest pewne, jest mi lepiej i doszłam do pewnych wniosków. Nie ma za bardzo co narzekać na swój los bo nie jest taki zły. Co nie znaczy, że nie trzeba nic zmieniać czy tkwić ciągle w miejscu. Jednak mam nadzieje, że to nadejdzie z czasem, nie ma co na siłę wszystkiego przyśpieszać. Kiedyś nadejdzie taki dzień w którym będę mogła powiedzieć, że wiem dokąd zmierza mój świat : )

Już kilka dni wcześniej chciałam coś napisać, ale stwierdziłam, że ogarnę się ze wszystkim i dopiero się ’’pokażę’’. Sesja już za mną. Oceny przedobre można śmiało stwierdzić! Za mną również egzaminy zawodowe. Dziś miałam drugą i ostatnią już część. 

Jak wrażenia? Haha szczerze? Do kitu z tym wszystkim. Posługując się cytatem z pewnego filmu to ‘’cały misterny plan w pizdu’’

Poniedziałkowy test (część teoretyczna składająca się z 50ciu pytań z kosmetologii i 20stu z przedsiębiorczości) poszedł mi tragicznie! Czułam to już odpowiadając na pytania. Niektóre miałam wrażenie, że są wzięte z kosmosu! W domu nie wytrzymałam. Wyszperałam w necie arkusz i odpowiedzi i sprawdzam. Jeśli dobrze policzyłam (choć mam nadzieję, że się pomyliłam) to nie zdałam jednym punktem!! Takie szczęście tylko dla mnie ; )

Dziś (część praktyczna- czyli projekt do napisania) modliłam się ‘’żeby tylko nie było pedicure’’ Ha! Mówisz-masz! Specjalnie dla mnie chyba! Czytam pierwsze zdanie zadania ‘’Wiosną do gabinetu kosmetycznego zgłosiła się 42-letnia kobieta na zabieg pielęgnacyjno-upiększający stóp …’’ i łapię się za głowę! Po chwili stwierdzam jednak, że muszę dać rade. I naginam tym czarnym długopisem po kartce. Mało nie podrę papieru, już jestem w połowie zabiegu … i przypominam sobie o jednej bardzo ważnej rzeczy której nie napisałam. Zbyt poważna sprawa ażeby ją zbagatelizować, tak więc kreślę wszystko co do tej pory napisałam i w odpowiednim miejscu dopisuję to o czym zapomniałam. Bałam się, że nie zdążę, że zabraknie mi kartek (dodatkowych dostać nie mogłyśmy) więc pisałam kratka pod kratką w tempie niemożliwie szybkim. Na szczęście zdążyłam, a nawet wyszłam przed czasem! Uczucia mam mieszane. Z jednej strony poszło mi słabo, baaardzo słabo z drugiej jednak każdy projekt pisany na kosmetologie zdawałam na ponad 80 %. Nie może  być przecież tak źle! Prawda??!! Modlę się o cud! ;p

Co jeszcze u mnie słychać? Postanowiłam zapisać się na kolejny kierunek w mojej szkole. Tzn. właściwie próbuję to zrobić. Jak na razie złożyłam podanie o zniżkę na czesne. Jeśli ją dostanę to się zapiszę, jeśli jednak nie to znowu ‘’cały misterny plan w pizdu’’ ;P 

Planuję również, a nawet muszę znaleźć staż żeby płacić samemu za czesne, a także podszkolić się w zawodzie. Jak nie zrobię tego teraz to pozapominam wszystko i pozamiatane ;P

Ok, wystarczy tego natłoku informacji jak na pierwszy raz : ) Odezwę się niedługo, na pewno będzie to szybciej niż ostatnim razem :D 

Pozdrawiam was kochani i całuję ;* ;*

__________________________________________________________

A tak w ogóle to jaram się bo nowa płyta ;P


'' ... wszystko jest w Twojej głowie, trzeba usłyszeć szept
wszystko jest w Twojej głowie, wszystko od A do Z
za dużo czasu już minęło i za dużo prób
to czas na przełom, tylko teraz mogę zrobić ruch
odłącz aparat, bije serce, oddycham znów
dziś urodziłem się na nowo, nowy czuję głód
nowy świt, wstaje słońce to..
zostawiłem te dni gorsze i zapominam do nich dróg
idę tam gdzie mój cel i dobrze wiem,
że jeśli nie ja sam, nikt nie zatrzyma mnie! ''

13 komentarzy:

  1. Wszystko pozdajesz i cały misterny plan nie będzie w pizdu. Wiem, bo miałam wizję :) Mnie niedługo też czekają podobne atrakcje, chociaż sesja teoretycznie już za mną. A na jaki kierunek teraz się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, ale nie przypuszczałabym, że na osoby, które... Jak mi się wydaje, lubią. W ogóle czasem to nie wiadomo, czego ci ludzie chcą. Kumplują się, mimo że nie lubią. Bycie miłym a spoufalanie się (zagadywanie, siadanie w jednej ławce, pożyczanie własnych rzeczy).
    Tak, jak mówiłaś, nie dzieje się już nic poważnego, ale do lekarza i tak się zapiszę.

    Jeśli zaś chodzi o Ciebie... Tym, co opisałaś, się nie przejmuj. Jedyne, co pozostało to już czekać na wyniki. Ale emocji z egzaminami widzę, że miałaś tyle, że głowa mała, xD. Mnie czeka to samo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Twój świat zmierza w dobrym kierunku, jeśli powraca uśmiech i optymizm :D
    Ehh... no nie ma to jak pech, ale dałaś radę, będę trzymać kciuki, żeby ładne wyniki były :D
    A na jaki kierunek chcesz się zapisać? :)

    A marzenie się spełniło, byłam na koncercie Dżemu, czego chciałam od dawien dawna :D

    Trzymaj się i uśmiechaj!
    I cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, teraz mam już mniej kataru, mogę oddychać przez obie dziurki, ale co chwila mi cieknie, XD. O dziwo, nie mam alergii od dziesięciu lat.
    Tak... Obłuda... Powiem Ci, że mi to zwisa, jeśli chodzi o niekorzyść innych ludzi (bo nie podejdę do Anki i nie powiem, że dziewczyny mówiły o niej to i to), ale w ten sposób zachował się Radek... Najgorzej, jak bliska Ci osoba zachowuje się w ten sposób.
    A który rok studiów będziesz teraz kończyła? Drugi?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że znów jesteś tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie wrocilas, bedzie dobrze, wszystko sie ulozy, pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam, trzymam, pamiętam, jak Ty za mnie trzymałaś :D :*
    To super,że się zdecydowałaś na jeszcze jeden kierunek :) A szukasz jakiejś pracy, masz jakieś oferty? :)
    Tia, spełnienie marzenia to najpiękniejsze chwile w życiu i trzeba je kolekcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby wszystko poszło po Twojej myśli, trzymam kciuki by tak było Mała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Codzienność Skrzeczy24.06.2013, 22:07

    Na pewno będzie OK. Ja tak miałem z prawa handlowego, niby test, 3 warianty odpowiedzi a jakoś tak cienko mi szło. W domu sprawdziłem, ledwo na 3 napisałem. A po wstawieniu ocen okazało się, że mam 4.5. Mam nadzieję, że u Ciebie też wszystko pozytywnie się ułoży w takich klimatach właśnie jak u mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko będzie tak jak być powinno, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O to fajny kierunek :) Ja bym się tam nie nadawała. Jak sama sobie maluję paznokcie, to później przez pół godziny zmywam lakier z PALCÓW, tak żeby został tylko na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzonka w realizacji Twoich chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo witamy :))
    O popatrz ja chciałam sie zapisac na kurs kosmetyczny tak tylko dla siebie , aby cos tam wiedzieć w temacie, ale moje "chciałam" skonczyło się na niczym heh. Egzaminami sie nie martw , skoro bałaś sie ze braknie Ci kartek to ja na Twoim miejscu bym tylko myslała" jak dobrze mi posżło!" :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń